Podpora

Technická a prodejní podpora pro zákazníky obchodu XTEL.
Na všechny položené dotazy se snažíme odpovídat obratem (během několika hodin), nejdéle naši odpověď obdržíte následující pracovní den.

Podpora a pomoc

Podpora a PomocPři popisu problému uvádějte všechny důležité informace! Označení a typ hardware, verzi komunikačního software, pokud víte verzi firmware, obslužného software, operačního systému, způsob a rychlost připojení k internetu a podrobný popis problému.
Buďte konkrétní, uveďte prosím co nejvíce podrobností.
Pište na podpora@xtel.cz nebo využijte kontaktní formulář.

Servis a reklamace

Servis a ReklamaceŽádáme vás, abyste veškeré požadavky na servis zboží nebo případné reklamace zboží VŽDY oznámili e-mailem,
kde vám v odpovědi přidělíme číslo servisu/reklamace a instrukce, kam máte zboží zaslat.

NIKDY nezasílejte zboží k servisu/reklamaci na adresu sídla společnosti nebo bez přiděleného čísla!
Pište na servis@xtel.cz nebo využijte kontaktní formulář.

Stažení software | Download

Nejčastěji stahované aplikace a obslužný downloadsoftware přehledně na jedné stránce.
Ipevo Visualizer a odkazy na aplikace využívající čtečku karet +iD.
Přejít na stránku Software ke stažení | Download.