Podpora

Technická a prodejní podpora pro zákazníky obchodu XTEL. Na všechny položené dotazy se snažíme odpovídat obratem (během několika hodin), nejdéle naši odpověď obdržíte následující pracovní den.

Pozor! S obecnými dotazy na podporu pro program Skype (nastavení, používání, zapomenuté heslo, …), musíte kontaktovat přímo podporu uživatelů Skype!

Podpora a pomoc

Podpora a PomocPři popisu problému uvádějte všechny důležité informace! Označení a typ hardware, pokud víte verzi firmware, Skype, obslužného software, operačního systému, způsob a rychlost připojení k internetu a podrobný popis problému.
Buďte konkrétní, uveďte prosím co nejvíce podrobností!

Pište na podpora@xtel.cz nebo využijte kontaktní formulář.

Servis a reklamace

Servis a ReklamaceŽádáme vás, abyste veškeré požadavky na servis zboží nebo případné reklamace zboží VŽDY oznámili e-mailem, kde vám v odpovědi přidělíme číslo servisu/reklamace a instrukce, kam máte zboží zaslat.
Zásilky neoznačené přiděleným servisním/reklamačním číslem nebudou převzaty a budou vráceny odesílateli.

NIKDY nezasílejte zboží k servisu/reklamaci na adresu sídla společnosti nebo bez přiděleného čísla!

Pište na servis@xtel.cz nebo využijte kontaktní formulář.

Stažení software | Download

Nejčastěji stahované aplikace a obslužný downloadsoftware přehledně na jedné stránce.

Ipevo Presenter a Whiteboard, SkypeMate, Cordless DUALphone Suite, VoIP Voice Integration Software, PC/SC ovladače pro čtečku karet +iD a další.

Přejít na stránku Software ke stažení | Download.