Sledování zásilek

Sledování zásilek PPL | Česká pošta

Vážený zákazníku,

na této stránce můžete sledovat průběh doručování zásilky, kterou jsme vám odeslali.

Vaše zásilka by měla být doručena následující pracovní den po odeslání, v sobotu, neděli a o svátcích přepravní služby zboží nedoručují. O odeslání zásilky (expedici) jsme vás informovali e-mailem s číslem zásilky a případným potvrzením dobírkové částky, kterou zaplatíte při převzetí zásilky.

Informace o zásilkách poskytují jednotliví přepravci.

Přepravní služba PPL

Přepravní služba PPL
Číslo balíku / zásilky PPL

Zadejte číslo balíku bez mezer, např. 80716162282

Česká pošta

Česká pošta
Číslo balíku / zásilky Česká pošta

Zadejte číslo balíku bez mezer, např. BO6620750145U

Doporučení při přebírání zásilky

Dbejte prosím následujících pokynů:

  • Věnujte pozornost vnějšku balení, zejména zkontrolujte povrch zásilky a lepicí pásku.
  • Porušení, trhliny a obzvláště pak průraz kartónu nebo deformace rohu balíku mohou znamenat neopatrné zacházení se zásilkou během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
  • Pokud tedy při kontrole u převzetí narazíte na výše zmíněné ukazatele toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, nebo možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči!
  • Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, nebo sepsání záznamu o stavu v jakém byl balík doručen. Zajistíte tak snazší řešení případné reklamace.